فرآیند و مراحل انجام خدمت:
1- صدور كارت هوشمند
2- تمديد كارت هوشمند
3- تعويض كارت هوشمند
4- ابطال كارت هوشمند
5- المثني
6- كنترل رعايت بخشنامه هاي صادره در بخش حمل و نقل
لینک سایت : Smartcard.rmto.ir
زمانبندی انجام خدمت: يك ماه
روش ارائه خدمت : غیر حضوری ; حضوری
مدارک لازم برای انجام خدمت : 1- گواهينامه آموزش دوره مربوطه مطابق با ضوابط سازمان، 2- دو قطه
عكس 3*4 رنگي زمينه سفيد و تمام رخ ، 3- كارت سلامت و گواهي عدم سوء پيشينه 4- گواهينامه تحصيلات حداقل سوم راهنمايي 5- ارائه گواهينامه يا معرفي نامه از سازمان
تامين اجتماعي،6- گواهینامه معتبر رانندگی متناسب با نوع وسیله مورد استفاده، 7-
شناسنامه و کارت ملی و تصاویر مربوطه، 8- اصل و تصویر گواهی پایان خدمت یا معافیت دائم
براي آقایان 9- اصل و تصویر فیش واریزي
10- ارائه معرفی نامه
از انجمن و یا کانون استان مربوطه
نوع خدمت: خدمت به شهروندان (G2C)
آدرس محل خدمت: به دستگاهای راه هداری وحمل نقل جاده ای شهرستان مورد نظرمراجعه نمایید.